Leadgeneratie met de juiste content | De Marketing Groep
15287
page-template-default,page,page-id-15287,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive
 

Leadgeneratie

Leadgeneratie

Iedereen heeft het al eens meegemaakt. Je zit gezellig te tafelen met je gezin rond een pot stoofvlees tot de telefoon gaat. Een telefonist van je energieleverancier vraagt of je even tijd hebt voor een enquête. Deze frustrerende onderbrekingen van het dagelijkse leven is exact waarom we het willen hebben over inbound leadgeneratie. Een alternatieve aanpak om frustraties rond “cold calling” en agressieve reclame weg te nemen en te beginnen dromen van een wereld waarin reclame leuk en waardevol is.

Laat ons beginnen bij het definiëren van een lead. Dan gaan we in op het leadgeneratie aspect en waarom jij inbound leadgeneratie effectiever is dan het opkopen en spammen van leads.

 

Wat is een lead?

Beginnen bij het begin. Een lead is een persoon die in eender welke vorm interesse getoond in je product of dienst.

Het is belangrijk om eerste het proces van inbound marketing uit te tekenen.

 

  1. Hoe kopen je klanten
  2. Wat maakt je merk uniek
  3. Waar vind je je klant en hoe ga je die voor je proberen winnen
  4. Welke oplossingen kan je hen bieden

 

De centrale hub van je inbound markering is je web site of e-commerce platform. We kunnen via een marketing automation platform helpen om het traject te automatiseren en dynamisch te laten bijsturen.

 

We kunnen je helpen met :

  • Je online merk identiteit te formuleren
  • Buyer personas te definiëren
  • Je value propositie vast te leggen
  • Call to actions op te stellen
  • De inrichting van een markering automation platform ( Salesmanago, Sharpspring,Hubspot, Marketo,…)
  • Content creatie (blogposts, white papers, ebooks, case studies,…)
  • Social media marketing
  • Het meten van de resultaten en ROI
LEADS GENEREREN?
VERLEID JE BEZOEKERS CONNECTIE MET JE TE MAKEN DOOR WAARDE TOE TE VOEGEN.