Leadgeneratie

Leadgeneratie

B2b en b2c Leadgeneratie omvat alle acties die gericht zijn op het in contact te komen met potentiële klanten. In de b2b kan dit zowel een sales- als marketingactiviteit zijn. Er zijn veel manieren om de felbegeerde leads te genereren, zoals beurzen/evenementen, telemarketing,  white paper marketing, Direct Mail, e-mailmarketing, netwerken, landingpages, SEO, google adwords etc. Via inbound marketing en content marketing zorgen we ervoor dat je boodschap en contactmoment op het juiste moment gebeurt.

Laat ons beginnen bij het definiëren van een lead. Dan gaan we in op het leadgeneratie aspect en waarom  inbound leadgeneratie effectiever is dan het opkopen en spammen van leads.

 

Wat is een lead?

Een lead is een persoon die in eender welke vorm interesse getoond in je product of dienst.

Het is belangrijk om als eerste het proces van inbound marketing uit te tekenen.

 

  1. Hoe kopen je klanten
  2. Wat maakt je merk uniek
  3. Waar vind je je klant en hoe ga je die voor je proberen winnen
  4. Welke oplossingen kan je hen bieden

 

De centrale hub van je inbound markering is je web site of e-commerce platform. Via een marketing automation platform helpen we je om het traject te automatiseren en dynamisch te laten bijsturen.

 

We helpen je met :

  • Je online merk identiteit te formuleren
  • Buyer personas te definiëren
  • Je value propositie vast te leggen
  • Call to actions op te stellen
  • De inrichting van een markering automation platform ( Autopilot, Mailchimp, Hubspot, Marketo,…)
  • Content creatie (blogposts, white papers, ebooks, case studies,…)
  • Social media marketing
  • Het meten van de resultaten en ROI
LEADS GENEREREN?
VERLEID JE BEZOEKERS CONNECTIE MET JE TE MAKEN DOOR WAARDE TOE TE VOEGEN.