Dynamisch webdesign

Dynamisch webdesign maakt van je website een echt communicatiemiddel en laat ze automatisch beantwoorden aan de noden van je bezoeker.

Genereer leads door relevante content aan te bieden gecombineerd met een gebruiksvriendelijk ontwerp.

Koppel tools zoals email marketingautomation en CRM aan je site zodat je een echte communicatieflow én vertrouwensband met je bezoeker kan opbouwen.

Personaliseer content op basis van bekeken pagina’s of surfgedrag (zoals de tijd die m’n besteed op een bepaalde pagina). Toon relevante content op het juiste moment en de juiste plaats. Je kan bijvoorbeeld die producten aanbevelen uit je webshop, die de bezoeker al eerder heeft bezocht. Of je zou een bezoeker kunnen vragen met een pop-up om in te schrijven op de nieuwsbrief wanneer hij langer dan 10 minuten op je site surft.

 

De Marketinggroep zorgt voor :

Een moderne web site in WordPress CMS die voldoet aan de regels van de kunst.

We integreren contatcformulieren, call to actions, chatbots, leadgenerators, facebookpixels, google analytics en crm applicaties

Uiteraard is je site geoptimaliseerd voor Google (SEO)

Dynamisch webdesign zorgt concreet voor :

  • Meer terugkerende bezoekers
  • Een lager bouncepercentage
  • Langer verblijf op de site

 

Allemaal elementen die in het verkoopproces indicatoren zijn voor het “sales-ready” zijn van je potentiële klanten.

Wil je nog een stap verder gaan?

Via advanced behaviour monitoring kunnen we ook one-page websites analyseren :

Omdat er bij het gebruik van een one-page webdesign weinig unieke URL’s zijn, is het bijna onmogelijk om met de traditionele analytics te meten hoe bezoekers uw website gebruiken.

Door web beacons in te zetten, kunnen we exact nagaan hoe gebruikers scrollen en welke elementen ze interessant vinden of aanklikken.

Door onze advanced monitoring toe te passen op formulieren en side bars kunnen we ook reeds half-ingevulde formulieren toch tracken.

Door het gebruik van dynamische elementen en formulieren, zien we tot 200% conversietoename na het invullen van een contactformulier.

Netflix: het succesvoorbeeld van dynamisch webdesign

Netflix is sterkhouder in dynamisch webdesign en biedt gepersonaliseerde content aan op basis van surfgedrag.

Netflix weet als geen ander hoe je gepersonaliseerde suggesties voor videocontent kunt aanbieden. Wanneer een gebruiker een film toevoegt aan de lijst van videocontent dat hij nog wil bekijken, suggereert Netflix gelijkaardige content. Daarbij houdt Netflix rekening met verschillende datastromen: de kijkgeschiedenis van de gebruiker, eerdere beoordelingen van de gebruiker en de film die al in de lijst zitten. Netflix is dus sterkhouder in de gepersonaliseerde ervaring.

Waarom heb ik een dynamische webdesign nodig?

 

  • Omdat statische websites geen persoonlijke ervaring bieden
  • Omdat een website ook een functioneel verkoopinstrument is
  • Omdat u wil weten wie uw website bezoekt
  • Omdat u wil dat bezoekers terugkomen

Waarom moet ik kiezen voor De Marketing Groep?

 

  • Omdat u een mooie én verkoopgerichte site wil
  • Omdat u geen webdesigner zoekt, maar wel content marketeers met             kennis van webdesign
  • Omdat u ook vindt dat een website geen doel is, maar een middel