Stimuleer winstgevend klantgedrag
Waardevolle content voor jouw doelpubliek.
Business Impact door autoriteit
Door waardevolle content in combinatie met snackable content aan te bieden op de juiste kanalen en momenten zorgen we ervoor dat je meer lead kan aantrekken, je naamsbekendheid vergroot en dus top of mind/heart blijft bij je klanten.
Hero – Hub -Hygiene
We werken volgens het 3H proces waarbij we een succesvol contentpublicatieproces hanteren. Op die manier blijft je content en je bedrijf top of mind bij je klanten en potentiële klanten.
Het 3H-model is ontworpen door Google en in het leven geroepen om jou te helpen goed te gaan scoren met content. Sommigen vinden het lastig om aan de slag te gaan met het creëren van blogs, nieuwsartikelen, vlogs, landingspagina’s, nieuwsbrieven en noem maar op.
Google houdt van relevantie. Hoe beter jouw website, webshop of content aansluit op een zoekopdracht van iemand, hoe relevanter Google jouw website vindt. En dat zorgt dat je hoger in Google eindigt. Maar ook de frequentie waarmee jij content toevoegt vindt Google belangrijk. Als jij geregeld iets deelt, weet je in de ogen van de zoekgigant waarover je praat.
Doe je dat in meer dan 1500 woorden per artikel, dan vindt Google dat nog prettiger. Je zorgt hiermee tevens dat je website up-to-date blijft. Google vindt door de vele relevante contentartikelen dat jouw website goed aansluit op de zoekopdracht van een zoeker en daardoor eindig je hoog in de resultaten. Content laat je site dus wel degelijk stijgen in de ranking.
Potentiële klanten overtuigen
Het consequent delen van nuttige, relevante en aantrekkelijke content zorgt ook bij potentiële klanten voor interesse. Door bijvoorbeeld elke week een blog te delen hebben klanten iets om voor terug te komen. Zij weten na dit drie keer te hebben opgemerkt dat elke donderdag een blog online komt. Of elke vrijdag een vlog.
Als je content daadwerkelijk helpt om hun problemen op te lossen of hun vragen te beantwoorden, zullen zij uitkijken naar de volgende keer dat je content met ze deelt. En deze loyaliteit van de klant is goud waard. Plus: ze gaan jou zien als autoriteit op het gebied van interessante artikelen op het gebied van dat onderwerp.
Optimaliseer voor revenue, niet voor conversies
Contentmarketing moet de juiste leads aantrekken en converteren. Daarom is het ook belangrijk om de juiste kanalen en de juiste boodschappen te bepalen. We zetten een leadgeneratieproces op door middel van content. Geen leads is geen business.