Carrefour

Business analyse voor een nieuw webplatform en functionaliteiten voor de toekomst van online retail

Carrefour, één van de grootste supermarktketens in België wil heel hard inzetten op het online bestellen. De combinatie van hun vele afhaalpunten en home delivery maakt dat ze een sterke troef in handen hebben om zoveel mogelijk klanten op hun manier te laten bestellen of af te halen.

 

De Marketing Groep begeleidt hen bij verschillende aspecten. We analyseren de huidige situatie en helpen hen migreren naar een nieuwe flexibele omgeving.

Website Drive Carrefour
We helpen Carrefour migreren naar een nieuwe omgeving en letten hierbij op de gebruiksvriendelijkheid en marketing automation

We doen aanbevelingen op vlak van gebruiksvriendelijkheid en marketing automation

We helpen hen met end to end gebruikerstesten op zowel de non-food en food sites alsook de mobiele applicaties.

 

In samenwerking met Internet Architects, die instaan voor project management en de front-end ontwikkeling zorgen we ervoor dat Carrefour weer mee is met de nieuwste trends op vlak van online retail.

Website: www.drive.be